12 феб JNMV II-09/1-404-2-2/2016 Osiguranje vozila, Osiguranje u slučaju nesreća na radu, Zdr. osiguranje
Javni poziv II-09/1-404-2-2/2016
Konkursna dokumentacija II-09/1-404-2-2/2016
Izmena konkursne dokumentacije
Obaveštenje o produženju roka za podnošenje ponuda
- odgovor na pitanja
Obavestenje O Zakljucenom Ugovoru partija 1
Obavestenje O Zakljucenom Ugovoru – partija 2
Obavestenje O Zakljucenom Ugovoru – partija 3
Objavljeno: 12.02.2016
Datum otvaranja: 29.02.2016
JNMV II-09/1-404-2-2/2016 OSIGURANJE VOZILA, OSIGURANJE U SLUČAJU NESREĆA NA RADU, ZDR. OSIGURANJE
JAVNI POZIV
Broj II-09/1-404-2-2/2016
- Naziv, adresa i internet stranica Naručioca:
– Javno preduzeće „Direkcija za izgradnju Grada Subotice“
– Trg Republike 16, 24000 Subotica
- Vrsta naručioca: Javno preduzeće
- Vrsta postupka javne nabavke: javna nabavka male vrednosti dobara.
- Predmet javne nabavke je „Partija 1: Osiguranje vozila,Partija 2: Osiguranje zaposlenih u slučaju nesreća na radu,
Partija 3: Zdravstveno osiguranje zaposlenih”,
broj javne nabavke II-09/1-404-2-2/2016
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika: 98300000 – razne usluge
– Mesto izvršenja usluga: Grad Subotica
- Predmet javne nabavke je oblikovan u 3 partije.
Partija 1: Osiguranje vozila
Partija 2: Osiguranje zaposlenih u slučaju nesreća na radu Partija 3: Zdravstveno osiguranje zaposlenih
- Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
- Način preuzimanja konkursne dokumentacije:
– Portal javnih nabavki: www.ujn.gov.rs
– Sajt naručioca: http://www.sudirekcija.rs
- Način podnošenja ponude i rok:
– Ponude se dostavljaju u skladu sa pozivom za podnošenje ponuda i konkursnom dokumentacijom.
– Pravo učešća imaju ponuđači koji ispunjavaju uslove iz člana 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost uslova ponuđač dokazuje na način predviđen članom 77. Zakona. Uslovi koje svaki ponuđač treba da ispuni, kao i način na koji se dokazuje ispunjenost istih, određeni su konkursnom dokumentacijom.
– Ponude se podnose u zapečaćenoj koverti na adresu: JP „Direkcija za izgradnju Grada Subotice“, 24000 Subotica, Trg republike 16, sa naznakom: „NE OTVARATI – javna nabavka male vrednosti usluga „Partija 1: Osiguranje vozila, Partija 2: Osiguranje zaposlenih u slučaju nesreća na radu, Partija 3: Zdravstveno osiguranje zaposlenih“, broj javne nabavke II-09/1-404-2-2/2016”.
. Na poleđini napisati naziv ponuđača, adresu i telefon osobe za kontakt.
– Rok za podnošenje ponude (u svemu prema uputstvima iz konkursne dokumentacije) je 8 dana od dana objavljivanja ovog poziva na Portalu javnih nabavki i na Portalu Naručioca, odnosno 22.02.2016. godine u 9,00 časova.
– Blagovremenim će se smatrati sve ponude koje pristignu na adresu naručioca zaključno sa poslednjim danom navedenog roka do 9,00 časova, uključujući i one pristigle poštom.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se razmatrati. Svi rokovi vezani za sprovođenje poziva definisani su u konkursnoj dokumentaciji, a računaju se od dana objavljivanja poziva na Portalu javnih nabavki i na internet strani Naručioca.
- Mesto, vreme i način otvaranja ponuda:
– Javno otvaranje ponuda obaviće se komisijski dana 22.02.2016. godine u 10,00 časova na dan isteka roka za prijem ponuda u prostorijama JP “Direkcija za izgradnju Grada Subotice”.
- Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda:
– Otvaranje ponuda je javno i na otvaranju ponuda može prisustvovati svako zainteresovano lice. Ovlašćeni predstavnici ponuđača koji svoja ovlašćenja za učestvovanje u otvaranju ponuda predaju komisiji pre otvaranja ponuda mogu da učestvuju u postupku otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora:
-Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda i objavljena na Portalu Javnih nabavki i internet stranici Naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
– Naručilac zadržava pravo da obustavi postupak javne nabavke u bilo kom momentu pre zaključenja ugovora.
- Lice za kontakt: Vujičić Bojana, Golijan Branka i Rudinski Slađana
– Dodatna objašnjenja i informacije zainteresovani ponuđači mogu dobiti na e-mail adresi: javnenabavke@sudirekcija.rs i putem faksa na broj 024/666-336 radnim danima od 7,00-15,00 časova, osim subotom.