18 апр JNVV II-404-1-14/2018 Usluga održavanja i popravke semafora na teritoriji Grada Subotice
Objavljeno: 18.04.2018
Datum otvaranja: 21.05.2018
JNVV II-404-1-14/2018 USLUGA ODRŽAVANJA I POPRAVKE SEMAFORA NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE
ЈАВНИ ПОЗИВ
БројII-404-1-14/2018
1. Назив, адреса и интернет страница Наручиоца:
– Јавно предузеће за управљање путевима, урбанистичко планирање и становање,
Суботица
– Трг Републике16, 24000 Суботица
– www.urbanizamsu.rs
2. Врста наручиоца: Јавно предузеће
3. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак
4. Предмет јавне набавке су услуге: „Услуга одржавања и поправке семафора на
територији Града Суботице“, број јавне набавке II-404-1-14/2018
Место извршења услуга: Град Суботица
– Назив и ознака из општег речника набавке: 50232000-Услуге одржавања уређаја јавне
расвете и семафора
5. Предмет јавне набавке није обликован по партијама.
6. Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена.
7. Начин преузимања конкурсне документације:
– Портал јавних набавки: www.ujn.gov.rs- преузимање бесплатно
– Портал наручиоца: http://www.urbanizamsu.rs- преузимање бесплатно
8. Начин подношења понуде и рок:
– Понуде се достављају у складу са позивом за подношење понуда и конкурсном
документацијом.
– Право учешћа имају понуђачи који испуњавају услове из члана 75. и 76. Закона о
јавним набавкама, а испуњеност услова понуђач доказује на начин предвиђен чланом 77.
Закона. Услови које сваки понуђач треба да испуни, као и начин на који се доказује испуњеност
истих, одређени су конкурсном документацијом.
– Понуде се подносе у запечаћеној коверти на адресу: Јавно предузеће за управљање
путевима, урбанистичко планирање и становање, Суботица, 24000 Суботица, Трг републике16,
са назнаком: „НЕ ОТВАРАТИ- „Услуга одржавања и поправке семафора на територији
Града Суботице“, број јавне набавке II-404-1-14/2018. На полеђини написати назив понуђача,
адресу и телефон особе за контакт.
– Рок за подношење понуде(у свему према упутствима из конкурсне документације) је
30 дана од дана објављивања овог позива на Порталу јавних набавки и на Порталу
Наручиоца, односно 21.05.2018. године у 9,00 часова.
– Благовременим ће се сматрати све понуде које пристигну на адресу наручиоца
закључно са последњим даном наведеног рока до 9,00 часова, укључујући и оне пристигле
поштом.
Непотпуне и неблаговремене понуде неће се разматрати. Сви рокови везани за
спровођење позива дефинисани су у конкурсној документацији, а рачунају се од дана
објављивања позива на Порталу јавних набавки и на интернет страни Наручиоца.
9. Место, време и начин отварања понуда:
– Јавно отварање понуда обавиће се комисијски дана 21.05.2018. године у 10,00 часова
на дан истека рока за пријем понуда у просторијама Јавног предузећа за управљање
путевима, урбанистичко планирање и становање, Суботица.
10. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања
понуда:
– Отварање понуда је јавно и на отварању понуда може присуствовати свако
заинтересовано лице. Овлашћени представници понуђача који своја овлашћења за
учествовање у отварању понуда предају комисији пре отварања понуда могу да учествују
у поступку отварања понуда.
11. Рок за доношење одлуке о додели уговора:
– Понуђачи ће о избору бити обавештени писменим путем у року од 20 дана од дана
отварања понуда.
– Наручилац задржава право да обустави поступак јавне набавке у било ком моменту
пре закључења уговора.
12. Лице за контакт: Вујичић Бојана, Бранка Голијан
– Додатна објашњења и информације заинтересовани понуђачи могу добити на е-маил
адреси: javnenabavke@urbanizamsu.rs и путем факса на број 024/666-336 радним данима од
7,00-15,00 часова, осим суботом.